Pengikut

Ahad, 31 Oktober 2010

langkawi oh langkawi

ini kali kedua ke Langkawi.. first time dulu, naik bas dengan geng masa keje kilang.. seronok, melawat tempat2 menarik.. kali ni naik MAS.. kejap aje dah sampai.. walaupun first time naik kapal terbang, alhamdulillah... selamat sampai akhirnya.. memang best dapat berkursus apatah lagi di langkawi.. sambil menyelam leh minum air.. huhuhu... kiranya dapatlah menenangkan fikiran dan mengosongkan dompet.. lebih2 lagi kt ofis la ni xde aircond.. dahlah beli kipas pakai duit sendiri..:(  kursus yg aku hadiri ni best jugak walaupun belajar basic aje.. sesambil kursus tu sempat gak bukak fb.. pejam celik, dah kena balik ofis semula.. kerja melambak pulak tu.. macam2 nak buat... rasa nak pegi kursus je lagi... selain coklat, aku beli t-shirt & key-chain.. itupun penuh beg.. xlarat nak bawak..  ada sebab gak kenapa aku xborong sakan... waktu shoping tu, aku xsihat.. kepalaku berat semacam, sebabnya aku xmakan ubat yg sepatutnya aku kena makan 2 kali sehari... aku xbawa pun ubat tu.. ingatkan dah makan 6 kali sehari, ok.. rupanya ko.. doktor dah pesan, kalau aku xmakan, boleh masuk wad... tension betullah..

Tiada ulasan: