Pengikut

Khamis, 7 Oktober 2010

~sweet brown contest~



1) follower : 176
2) Saya mahukan hadiah ini kerana saya memang GILER COKLAT dan saya ingin menikmati hadiah ini sempena birthday saya bulan November ini..  Memang menyeronokkan mendapat hadiah yang paling disukai iaitu COKLAT.. Selalunya saya beli sendiri untuk dinikmati namun alangkah bahagianya jika mendapat hadiah..
for my coming birthday..?  sedapnya..  yummy.. 


LITTLE SWEET BROWN blog yang mesti dilawati
menawarkan coklat pelbagai corak dan filing ikut kehendak hati
boleh dimakan sendiri atau dijadikan cenderahati
pasti berbaloi tatkala menikmati

loose order
sweet lolly
special gift


hantaran



door gift


edisi bajet


disamping itu, terdapat juga sweet puff


dan sweet choc puff (mesti cuba ni..)




jom sertai contest di http://littlesweetbrown.blogspot.com

>>>>>saya mengetahui contest ini dari blog: mama zharfan

1 ulasan:

luvira berkata...

tq for joining ;)