Pengikut

Jumaat, 16 November 2012

mulakan kerja dgn senyuman...

Assalamualaikum.

Hari ni kerja ye. Tak boleh bercuti sebab cutinya tinggal 3 hari je. Semalam makan durian tak ingat, akhirnya, yes aku dah kena ulcer mulut... Dah siksa nak makan tapi gagahkan juga sebab lapar.

Sepanjang minggu ni, ramai betul yg datang jpj. Kaunter lesen penuh, kesian tengok mereka tunggu lama. Sebenarnya, proses renew lesen tu kejap aje tapi disebabkan ramai, terpaksalah menunggu. Harap janganlah ada yg marah2, sebab kerani kaunter pun bercuti.

Ada yg dah renew lesen yg tamatnya ikut hari lahir? Aku dah renew, tahun depan birthday aku baru tamat. Senang nak ingat kan...

2 ulasan:

sha my heart berkata...

x renew lesen lg

ida berkata...

cepat renew, nanti kena saman.. hehe..