Pengikut

Khamis, 6 Disember 2012

IAD...dah tgk 2x...

Assalamualaikum.

Hampir lupa nak tgk sebenarnya. Comel Lisa dlm cerita ni, secara jujurnya, aku rasa nak cepatkan aje sebab tak sabar nak tgk Beto. :) oklah terhibur bila tgk cerita ni. Lagi2 tgk online je...hehe... Lepas tu tgk lagi dgn family... Istanbul, nanti ye aku datang... hihi...  

Jun nak belanja western food, jadi aku pun google, cari tmpt yg sedaplah kononnya. Nak dekat dgn rumah je, kitaorg pergilah terjah big brother kat sec 7.  Tgk dari luar, nampak ramai... rupa2nya ada shooting, ingatkan jln2 cari makan ke tp bukan. jadi aku pun apa lg perhatilah, kot2 kenal. Sekali Hanis Zalikha, tu je yg kenal. Cantiknya dia, slim betul. Tapi tak ambik gambar sebab segan, ambik gambar makanan aje...

yg ni abis dulu...sedap.

hawaian chicken grilled... blh thn sedap.

chicken grilled... jun kata sos dia kureng sikit...sedap aku punya hawaian lg...

adik nak yg lain tp dah abis, jadi orderlah yg ni...dah kata jgn order nasi grg, sekali tak abis sebab nasi grgnya hangit, mesti api kuat...

sebab hari hujan, semua order air panas, dah namanya big kan, jadi cawan (ke mangkuk?) pun big jugak...
kalau tahu besar tu mesti kitaorang kongsi je air... puas aku nak abiskan air sebab tawar gila teh tarik aku... semua air kami kurang gula... kesian mak aku minum teh kelat.. macam mkn kat hospital pulak, tahulah berdepan je dgn hospital... 

Tiada ulasan: